Monday, August 30, 2010

Sesaat Kau Hadir - Maria

sesaat engkau hadir dalam ingatan


rasa inginku menyinta kembali

saat engkau muncul di hadapan

mula gementar bermain di hati



aku cuba tuk melepaskan semua

namun ku hampa

kerna ku sedari kau mesih aku cinta



perasaan ku kian melonjak

bila ku tahu engkau pun ada

hati dan perasaan sama

namun belum jelas dapat kau terima



aku cuba tuk melafazkan semua

namun ku hampa

kerna ku sedari kau mesih ada dia...



*chorus

mungkin kah ada cinta...

andainya aku nyatakan segala yang ku rasa

dan yang ku pendam...

tapi ku tak akan bisa

melupakan segalanya...

disaat kau hadir di depanku



mungkinkah kah ku bersalah

andainya aku nyatakan segala rasa cinta yang

aku pendam...

namun ku tak akan bisa

kerna mesih ada cinta



sesaat engkau hadir dalam ingatan

rasa inginku menyinta kembali

saat engkau muncul di hadapan

mula gementar bermain di hati



aku cuba tuk melenyapkan semua

namun ku hampa

kerna ku sedari kau mesih aku...cinta...



Sesaat Kau Hadir

song composed by: Nan

lyrics: Nan, Sufi & Maria

No comments:

Post a Comment