Monday, August 30, 2010

SEBERAPA DETIK MENYENTUH MU - D'Hask

Aku adalah manusia bodoh dan beku


Di cintai gadis seperti mu

Mencintai ku seadanya



Jauh dari fantasi dan angan ku

Di cintai gadis seperti mu

Mengharapkan cinta dari ku

Maaf kan aku..



[Chorus]

Andai aku

Tahu semua ini akan berlaku

Akan ku temani mu

Sepanjang malam mu

Di sisi mu slalu..



Aku, menyesali setiap peri laku ku

Andai waktu berputar kembali

Izinkan ku memeluk hati mu

Dan mencintai mu slalu..



[2ndChorus]

Andai aku

Tahu semua ini akan berlaku

Akan ku temani mu

Sepanjang malam mu

Di sisi mu slalu..

Dalam peluk ku

Dan menemani mu

Sepanjang malam mu

Di sisi mu slalu…





Letak kan ku, di hati mu

Jangan pernah lenyapkan ku

Kuncikan ku di hati mu

Jangan pernah lepaskan aku…



Back to [2ndChorus

No comments:

Post a Comment