Friday, December 21, 2012

Seniman Jatuh Hati by SENIMAN JALANAN (Lyrics)







Seniman Jatuh Hati by SENIMAN JALANAN

Aku kini telah jatuh hati

kepada sang anggun

membuat ku terpegung

namun aku tertanya-tanya

apakah selera musicnya



Aku juga telah jatuh hati

kepada bidadari ini



Aku pun jua terasa terpana

dek asmara



Ku persembahkan lagu ROCK untuk mu

Ku Tahu kau pun minat ROCK selalu

bukan perasan tapi kebenaran tiada yang lain



DANGDUT

sememangnya kau minat DANGDUT

bukan rock bukan metal bukan country

tapi DANGDUT

Teganya teganya teganya DANGDUT



Yang sebenarnya aku lah pria

yang menyanyikan ALTERNATIVE idaman mu

akulah lelaki idaman kamu



Chorus



Jadi mana satu kah yang kau pilih, sayang?

Aku ROCK, aku DANGDUT, aku ALTERNATIVE

untuk mu

jadi pilihlah, aku ini menjadi kekasih

agar dapat untuk menghiasi hari mu



Baby sebenarnya abang berjiwa RNB

dan percayalah itulah sebenarnya

jiwaku, jiwaku terukir seni RNB

untuk selamanya...



Back to Chorus





Lyric/Music : Alwie/Mienul/Kroll



(c)K-Rock Studio 2012-2013

No comments:

Post a Comment