Saturday, July 9, 2011

Di Hatimu by Wilma Moshek

Bila aku tak ungkap I love you
Bukan bererti ku tak sayang padamu
Bila aku tak kecup keningmu
Bukan brerti ku tak cinta padamu

Bila ada rasa curiga di hatimu
Hapuskanlah...
Itu semua hanya bisa merapuhkan
Kepercayaan cinta
Cinta kita berdua...

Bila aku berjalan sendiri
Bukan bererti ku kan meninggalkan mu
Bila aku perlu waktu sendiri
Bukan bererti ku kan melupakanmu

Bila ada rasa curiga di hatimu
Hapuskanlah...
Itu semua hanya bisa merapuhkan
Kepercayaan cinta
Cinta kita berdua...

Ternyatanya kau salah menilai aku... Ho.. Oo.. Oo...

Bila aku berjalan sendiri
Bukan bererti ku kan meninggalkan mu
Bila aku perlu waktu sendiri
Bukan bererti ku kan melupakanmu

Bila ada rasa curiga di hatimu
Hapuskanlah...
Itu semua hanya bisa merapuhkan
Kepercayaan cinta
Cinta kita berdua...



Song: Di Hatimu
Singer: Wilma Moshek (3rd Single)
Written and composed by Wilma Moshek
Music arrangements by Hans Anuar and Wilma Moshek
Co-Produced by Phuturephase
Acoustic and Electric guitar by Duan
Back up vocal by Wilma Moshek

No comments:

Post a Comment