Saturday, April 30, 2011

INFO HIBURAN: D’Hask - Video Klip RM 300 Ribu, Tampilkan Pamela Anderson, Marilyn Manson, Jojo & Bai Ling.


Sesi sidang media yang berlangsung semalam di Carcosa Seri Negara menampilkan band baru daripada negara Brunei, D’Hask yang dianggotai oleh Daus (gitar), K-Roll (vokal & gitar), Reme (bass), Syariff (keyboard) & Luffy (dram). Kemunculan mereka buat pertama kali di Malaysia mempertaruhkan 2 single yang berjudul Tempatku & Kamu Adalah Mimpi Burukku.



Paling unik, kumpulan D’Hask ini sanggup berhabisan hampir RM300 ribu untuk menghasilkan video klip berkualiti tinggi, dan menampilkan bintang-bintang Hollywood seperti Marilyn Manson, Jojo, Bai Ling & Pamela Anderson. Kekuatan D’Hask bukan hanya terletak pada video klipnya sahaja, mereka juga berusaha untuk mengekalkan kualiti lagu yang sesuai dengan selera pendengar rakyat Malaysia.

Hasil usahasama antara Madre Records & Sony Music dilihat mampu membawa rancak kepada industri muzik Malaysia yang semakin berkembang pesat. Menurut Ramli MS, Madre Records mempunyai syarikat di London & secara tidak langsung dia berhasrat satu hari nanti dapat membawa bakat-bakat di Malaysia menembusi pasaran London.

Justeru, kerjasama Madre Records & Sony Music dilihat sebagai ’2 ways business’.


Dikemaskini oleh M pada April 20th, 2011
http://www.ohbulan.com/


No comments:

Post a Comment