Monday, February 24, 2014

Bila Aku Masih Menyintaimu by Faisal (Live)



Tak bisa aku duduk sendiri ( I can't sit alone)
Mengenang kisah perit yang ku alami (remembering the pains that I had felt)
Mengapakah aku harus lalui (Why do I have to go through all this)
Derita hidup ini (The pains in this life)
Yang penuh kedukaan ( Which is full of misery)
Apakah ini suatu sandiwara (Is this all just a joke)
Yang bisa lenyap begitu sahaja (Which can vanish in moments)
Haruskah semua ini menjadi kenyataan ( Does all of this needs to come true)
Bisakah aku menanggung segalanya ( Can I bear with all of it)

Rasa cinta yang ku alami ( The feeling of love that I felt)
Kini semakin pudar meninggalkanku (Now seems to begin leaving me behind)
Apakah semua ini harus ku pertahankan (Do I have to stand up for all of this)
Bila aku masih menyintaimu…. Kasih ( When I still love you…. My love)



Bila Aku Mesih Mencintaimu by Faisal
Songs written and composed by Jamairul

No comments:

Post a Comment