Monday, May 23, 2011

the IXth project ft Alwie@5.10am - perjaka playboy

PERJAKA PLAYBOY (lyrics)

V1
Maria, kini berakhir sudah
Tentang aku dan dia
Juju, kini ku ingin bersamamu
Nananana..

(guitar solo)

Keayuan sang putri Membuatku melayang Keseantero dunia
Fairuz tiba ketika hujan barai barai
Membuat ku terbuai

(guitar solo)

chorus:
aku memang seorang perjaka
yang tak akan pernah lelah
dan tak akan lelah mencari cinta
kerna ku tahu hati ini
dan memang hati ini
terlalu liar untuk dimiliki

(music bridge)
(guitar solo)

aku memang seorang perjaka
yang tak akan pernah lelah
dan tak akan lelah mencari (cinta)

rap
ok kita bicara tentntag cinta
lelaki punya empat kota
tapi aku terlebih enam pula
(aku fly high)
bersama feez madea
dalam hujan tangisan tak berair mata
jadi ku pergi pada yang kedua dan seterusnya
is this love? Atau permainan saja saja
qeez kasih itu takkan selamanya milik kita ok
tidak apa aku masih ada tempat untuk dua
hijrah 12 jam dari Negara
keluar seorang lagi wanita sangat jelita
huh..huh..huh..
if it isn’t with you eqah
aku pasti kamu , seindah langit tertinggi
yean moka relakan ku langkah pergi

chorus:
aku memang seorang perjaka
yang tak akan pernah lelah
dan tak akan lelah mencari cinta
kerna ku tahu hati ini
dan memang hati ini
terlalu liar untuk dimiliki


kini ku bahgia bersama dua wanita
jenny dan paula.

No comments:

Post a Comment